Accepterad Abo Abdal | Ansökan till Servervakt [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neffuze.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
* BEHÖVS MER INFO SÅ KAN VI UTVECKLA DET MUNTLIGT *

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 1999

Vad heter du på discord? Neffuze#7924

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Väldigt olika tider men är mer aktiv 22-06

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ca 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det är väldigt vanligt med folk som går in för att trolla och förstöra RP för andra vilket är riktigt tråkigt. Anledningen varför jag vill bli servervakt är för att kunna kicka dessa troll och göra servern en tjänst. Då jag spelar på udda tider så ökar risken att trollers kommer och förstör utan att någon stoppar de.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Eftersom Multistaden är den enda servern jag spelar på och vad jag anser är roligast men självklart blir det tråkigt när trollers kommer in och förstör.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att minimera vdmers/rdmers på servern när det inte finns staff eller andra servervakter inne.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är aktiv på kvällar/nätter och har stött på väldigt många trollers som förstör genom att vdma och rdma andra utan att någon kan få stopp på det. Jag har väldigt goda erferanheter då jag var staff på en stor brittisk RP community ett väldigt långt tag.

Varför vill du bli servervakt? För att stoppa trollers och hjälpa de nya i servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Goda, finns att kika på discord annars eller fråga andra servervakter / staff.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka