Antagen ABM780 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABM780

Medlem
Servervakt
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Enok Lundvall

Ditt discordnamn: abm780

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff då jag gillar att påverka å hjälpa till på servern jag kommer bidra med mycket aktivetet samt att jag varit staff inann men vart av med det då min dator gick sönder å jag hade en tuff tid med cancer å vårdands tvist emellan mina päron å så

Vad tycker du inte fungerar på Unive? de mästa fungerar bra men jag känner att jag vill göra de jag kan samt att på nätterna är de inte så många staffs vakna å kan ta support å don samt att speca då jag vet de då jag varit staff innan

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag ska bidra med hjälp å ett bra samarbete å göra ärendena lättare med teamet samt att försöka utveckla ärendena så allt blir lättare å smidigare

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är viktigt att vara lung å sansad å inte stressa i ärenden då det är lättare att missförstå å kske ta fel beslut jag är lugn av mig å gillar inte å stressa

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag är 17 år fyller snart 18 jag har ett jobb från 07 till 17 från måndag till onsdag samt vissa fredagar jag rpar inte så mycket längre då jag ville böjar påverka å hjälpa till

Hur länge har du spelat på Unive? vet ej exakt men minst 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har erfarenhet tidigare på unive som staff å trivs med det samt på andra stora rust servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är inte den bästa på å skriva då jag har adhd men skulle kunna å berätta mer om mig själv samt att kske fösöka göra det här mer till en munligt då jag gillar de mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka