Nekad AbiZhapo | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbiZhapo

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187383508

Ditt Hex-ID: 1100001492454d4

Vad är din discord tagg? Nettum#0001

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Nazism, Racism ~IndianTech

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag och min kompis satt och skojade i en priv grupp om Racism och Nazism. Det var inget seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt i ett priv call och sen så blev vi trötta och då började han skoja om Racism och Nazism och då gjorde jag också det och då skickade vi 1 mening var om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det kanske inte var en felaktig ban men det var ingenting seriöst jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det var ingenting seriöst det vi skickade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla dem banns var när jag var ny på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla mig från att vara med och skoja om sånt dära.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska skoja om sånt förstår nu i efterhand att det var fel att skoja om sånt. Och jag är ABSOLUT inte Rasist eller Nazist på riktigt och hoppas jag får komma tillbaka till den underbara community på Unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka