- Meddelanden
- 109
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex
Vad heter du på discord? Abi Zhapo#2007
Ange ditt födelsedatum 27 December 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Blandat men oftast:
Måndag:15:00-22:00
Tisdag:15:05-22:00
Onsdag:15:50-22:00
Torsdag:15:35-22:00
Fredag:14:25-05:00
Lördag:12:25-05:00
Söndag:10:15-22:00.
Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill bli staff då jag har börjat tröttna på att RPa då jag märker att så många gör regelbrott hela tiden. Jag vill kunna hjälpa folk att få den hjälp dem förtjänar. Jag vill även hjälpa servern då denna server förtjänar det. Jag vill kunna hjälpa servern att få bort och lära folk som inte följer reglerna. Jag vill att folk ska kunna tjäna efter t.ex. ett support samtal "wow han alltså han hjälpte verkligen mig med det jag behövde. Jag kommer även kunna att ta reports ofta då jag märker att många måste vänta väldigt länge innan dem får hjälp. Jag kommer även vara rättvis i t.ex ett support samtal och inte ta någon jag känner "sida" eftersom alla förtjänar lika mycket hjälp och rättvisa.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vara extremt aktiv med staff arbete jag skulle sitta nästan hela tiden in game och hålla koll på forumet ifall t.ex. jag har bannat någon och dem gör en ban överklagan. Jag skulle minska tiden för rpande och lägga ner nästan all min tid för staff arbete då jag känner att staff arbete är någonting som jag tycker verkar väldigt roligt och väldigt intressant. Jag skulle se till att alltid vara noggrann och jobba effektivt få bort lallande och annat som bara förstör serverns RP nivå och få spelare att känna en bättre upplevelse på servern. Jag skulle alltid vara trevlig mot spelare och i Support. Se till att alla spelare får prata till punkt och uttrycka sig oavsett vem man är. Jag skulle aldrig ta någon parti oavsett om jag känner personen eller är med i samma gäng som mig. Om jag blev Helper så skulle jag göra allt i min makt för att göra Unive till en bättre plats.
Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på folks dc serverar som inte är mina kompisars serverar där jag har gjort ett bra jobb. Vet även många som har varit trainees på denna server och sagt lite hur det är.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveweapon (id) : du ger en spelare ett vapen.
-
/giveitem (id): du ger en spelare ett föremål.
-
/givemoney (id) (Antalet pengar) : gör så att man ger pengar till en spelare.
-
/setjob (id) (jobb) : Man ger ett jobb till en spelare.
-
/announce : du skickar du ut ett viktigt meddelande i chatten.
-
/kick (id) (anledning) : du gör så att du "sparkar" en spelare
-
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : innebär att du bannar en person från servern.
-
/bring (id) : du teleportrar en person till dig själv
-
/revive (id) : du återupplivar en spelare.
-
/noclip : du gör så att du osynligt kan flyga och inspektera spelare från ett fågelperspektiv.
-
/goto (id) : du teleportrar någon till en annan spelare, som behöver hjlp om han har en bugg!
-
/tpm : du teleportrar en till waypointen man satt på kartan.
-
/freeze (id) : du fryser en spelare så att spelaren inte kan röra sig.
-
/dv : du tar bort ett specifikt fordon som står mitt i vgen typ.
-
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
-
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
-
/spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka.
-
/spec (id) man speccar en viss person.
-
/skin (id) personenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder.
-
/noclip man kan flyga runt osynlig och flyga igenom väggar och sånt
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb skulle jag helst inte vela jobba inom. Kriminell just nu i alla fall.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men tack för att ni har läst hoppas ni har en bra dag.
Vad heter du på discord? Abi Zhapo#2007
Ange ditt födelsedatum 27 December 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Blandat men oftast:
Måndag:15:00-22:00
Tisdag:15:05-22:00
Onsdag:15:50-22:00
Torsdag:15:35-22:00
Fredag:14:25-05:00
Lördag:12:25-05:00
Söndag:10:15-22:00.
Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill bli staff då jag har börjat tröttna på att RPa då jag märker att så många gör regelbrott hela tiden. Jag vill kunna hjälpa folk att få den hjälp dem förtjänar. Jag vill även hjälpa servern då denna server förtjänar det. Jag vill kunna hjälpa servern att få bort och lära folk som inte följer reglerna. Jag vill att folk ska kunna tjäna efter t.ex. ett support samtal "wow han alltså han hjälpte verkligen mig med det jag behövde. Jag kommer även kunna att ta reports ofta då jag märker att många måste vänta väldigt länge innan dem får hjälp. Jag kommer även vara rättvis i t.ex ett support samtal och inte ta någon jag känner "sida" eftersom alla förtjänar lika mycket hjälp och rättvisa.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vara extremt aktiv med staff arbete jag skulle sitta nästan hela tiden in game och hålla koll på forumet ifall t.ex. jag har bannat någon och dem gör en ban överklagan. Jag skulle minska tiden för rpande och lägga ner nästan all min tid för staff arbete då jag känner att staff arbete är någonting som jag tycker verkar väldigt roligt och väldigt intressant. Jag skulle se till att alltid vara noggrann och jobba effektivt få bort lallande och annat som bara förstör serverns RP nivå och få spelare att känna en bättre upplevelse på servern. Jag skulle alltid vara trevlig mot spelare och i Support. Se till att alla spelare får prata till punkt och uttrycka sig oavsett vem man är. Jag skulle aldrig ta någon parti oavsett om jag känner personen eller är med i samma gäng som mig. Om jag blev Helper så skulle jag göra allt i min makt för att göra Unive till en bättre plats.
Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på folks dc serverar som inte är mina kompisars serverar där jag har gjort ett bra jobb. Vet även många som har varit trainees på denna server och sagt lite hur det är.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveweapon (id) : du ger en spelare ett vapen.
-
/giveitem (id): du ger en spelare ett föremål.
-
/givemoney (id) (Antalet pengar) : gör så att man ger pengar till en spelare.
-
/setjob (id) (jobb) : Man ger ett jobb till en spelare.
-
/announce : du skickar du ut ett viktigt meddelande i chatten.
-
/kick (id) (anledning) : du gör så att du "sparkar" en spelare
-
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : innebär att du bannar en person från servern.
-
/bring (id) : du teleportrar en person till dig själv
-
/revive (id) : du återupplivar en spelare.
-
/noclip : du gör så att du osynligt kan flyga och inspektera spelare från ett fågelperspektiv.
-
/goto (id) : du teleportrar någon till en annan spelare, som behöver hjlp om han har en bugg!
-
/tpm : du teleportrar en till waypointen man satt på kartan.
-
/freeze (id) : du fryser en spelare så att spelaren inte kan röra sig.
-
/dv : du tar bort ett specifikt fordon som står mitt i vgen typ.
-
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
-
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
-
/spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka.
-
/spec (id) man speccar en viss person.
-
/skin (id) personenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder.
-
/noclip man kan flyga runt osynlig och flyga igenom väggar och sånt
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb skulle jag helst inte vela jobba inom. Kriminell just nu i alla fall.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men tack för att ni har läst hoppas ni har en bra dag.
Senast ändrad: