Nekad Abi1 | Ansökan till Servervakt [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abi.

Icke Medlem
Meddelanden
1,086
Reaction score
101
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Abi.#0001

Ange ditt födelsedatum 27 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina dagliga aktiviteter är väll inget särskilt, på helger är jag uppe länge och spelar mestadels och ibland tränar jag, på vardagar har jag skola sen kanske jag har någon läxa eller så pluggar jag lite kanske. Annars spelar jag mestadels.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem totalt på unive i över 6 månader, sedan jag kom tillbaka ca. 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Dessa är mina bans men inte alla är rätt lagda då jag blivit bannad för att någon bannat fel id eller så har bannen varit felaktig. https://cdn.discordapp.com/attachments/1000730935672713307/1023371315165532220/unknown.png har 22 bans totalt tog denna bilden för när jag ansökte förra gången till SV

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att använda sina perms för att ta åtgärder på folk där inte staffs kan vara. När man är servervakt har man blivit tilltrodd med perms ingame så som /dv, /kick, /svban, /revive osv. Dessa permsen ska man absolut inte abusea då man ska använda dem för att göra servern till en bättre plats som t.ex. banna lallare, rdmare, vdmare. Ifall man har svbannat någon och tycker dem ska ha en förlängd ban ska man skicka ut ett klipp i en kanal där staffs kan förlänga bannen. En servervakt har även i uppgift att hålla koll på RP nivån och se till att den fungerar bra och inte är dålig. Eftersom staffs inte kan vara överallt hela tiden är det bra med servervakter som kan hålla koll på RPn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för vill att de ska vara hög rp nivå på servern. Jag vill även bidra med att minska lallet på servern men även för jag är inne nästan varje dag på servern och ser mycket lall, copbait och många andra regelbrott. Ser även många som inte förstått att man inte ska prata halv ooc osv. Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern med sin RP nivå eftersom staffs inte kan vara överallt hela tiden och jag är ganska aktiv ingame och kan hålla koll på detta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse av ens servervakt perms är absolut inte tolererat eftersom man har blivit tilltrodd med dessa perms ska man använda dem rätt så som att banna folk som bryter emot regler, kicka folk som man tycker ska ha en kick istället för en ban då det är mer ett varnings sätt. revivea folk om dem kanske blivit RDMade eller dött av en bugg. Man ska inte skita i att banna och kicka någon bara för man "känner dem" eller är "vän" med dem. Ifall någon gör fel ska man ändå få åtgärder även ifall man är vän med en.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka