Accepterad abfur40 | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? abfur

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carlos Frederico, 1987

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Aggresiv, Lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carlos är från Mexico och kom till sverige med sina 2 bröder Simon och Maurice de är också hans bästa kompisar redan i ung ålder kom de in i kriminella nätverk. De 3 brorsora har sedan dess levt som kriminella. Carlos den äldsta brorsan har tidigare varit gängledare men efter att polisen tog han har han försökt hålla låg profil ett tag men nu planerar han och bröderna att de ska bli aktiva i den kriminella världen igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra kvalitet på rp:n rolig samt social rp. Jag har rpat på unive i runt 4 år och har under den tiden lärt mig mycket om rp. Exempelvis hur man använder /me och /sme. Jag kan också planera roliga scenarion som blir roligt för båda parterna. Men det som jag kommer bidra mest med är en seriös och aktiv rp:are som kommer vara väldigt social.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte gå in ett scenario med tankesättet att man alltid ska vinna man kan också planera och utföra scenarion för att det ska vara roligt för alla delaktiga ett exmpel är under ett rån ska man inte åka innan polisen kommer för då är det ända man vill få pengarna och vinan sceariot man stannar kvar har en förhandling osv så att polisen också har ett roligt scenario sen om en polis jagar dig och du är "körd" är det bättre att ge upp en att förstäta för då blir de varken bra scenario ellr roligt för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, eftersom jag rpat länge har jag också gjort regelbrott mitt grövsta är att jag fearrpa och tog upp min mobil när jag blev rånad och det resulterade i en ban. Lärdomen från det scenariot var att jagnu alltid prioriterar min karaktärs liv först om de vill ha pengar ger jag de osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, slå/ döda någon utan anledning, Vdm använda en bil som ett vapen exempelvis köra på någon. Fearrp ej värna om din karaktärs liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka