Accepterad abfur40 | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? abfur

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Carlos Frederico är ursprungligen från colombia men flytta till sveirge som vuxen eftersom han ville utforska världen. Han har 2 brosor som han flyttade med och han har fortfarande bra kontakt med de. Hans mamma och pappa bor kvar i colombia men de kmr och hälsar på under julen så han har inte så jätte mkt kontakt med de. Carlos är intresserad av bilar så han spenderar mycket av sin tid på trygghansa samt piren för att försöka byta / sälja sina egna bilar mot nya. Han har detta intresse länge och han tycker om att det är många andra som också har de intresset för det gör så att han får träffa många nya härliga personer. Carlos är en person som har svårt att ta saker seriöst detta gör att han kan hamna i dåliga situationer eftersom han drar skämt i lägen som ej passar de. Exempelvis när han gick fram o retade ngn som var flintis sen visade sig att han var boss i ett gäng. Gänget krävde carlos på pengar. Carlos har stora planer för framtiden han vill skaffa sig ett yrke samt fortsätta byta bilar tills han har råd att köpa ett eget garage där alla hans bilar kan stå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr bidra med mycket rolig och social rp. Jag kan rpa med /me på ett utvecklat sätt samt har jag goda erfarenheter utav rp. Jag kmr också göra scenarion som blir bra för båda parterna, pga att det bara är ett spel är det bättre att göra det roligt för båda istället för att bara en part ska ha roligt. Jag kmr i förmodligen i framtiden bli kriminell och då kmr jag försöka göra roliga rån scenarion som polisen också kmr tycka är roliga att rpa i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man exempelvis planerar en kidnappning ska man inte tänka på hur man gör för att maximera vinsten i scenarion såsom vapen o pengar. Man ska istället fundera på hur man kan göra scenariot roligt för båda parterna. Man kan exemeplvis kräva de på lite pengar eller man förhandlar sig till en fredslösning utan att någon av parterna ska bli bötfälld. Om man rånar någon behöver man inte ta saker som finns i personens inevntory man kan rpa på att man tar personen kläder/ klocka och det kmr förmodligen bli ett mkt roligare scenario istället för att man bara kidnappar ngn tar personen saker sen dumpar personen. En annan sak är att om man förhandlar så ska man hålla sig till det man säger exempelvis om man säger att man ska släppa personen om den ger 10k ska man också göra det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm döda eller slå utan anledning, vdm använda fordon som vapen, suntförnuft det är de man ska tänka med när man rpar man ska inte göra saker man ej hade gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Jag har rpat på unive i 3 år samt har jag över 2300 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka