Accepterad abfur40 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097782723

Ditt Hex-ID: 110000143cd21c3

Vad är din discord tagg? ABFUR

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett stort misstag som jag verkligen ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va med ett gäng sedan var de folk som var väldigt rika och jag ville också bli rik så jag va med en gång o dupade pengar med de. Sedan så blev jag bannad för en annan sak o slutade spela helt. Jag ville börja spela ngn månad senare så gjorde ban överklagan på min ban och då han jag speal ungefär en helg innan jag blev bannad för spoof.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej/ Ja, jag spoofade ej men jag gjorde dock ett grovt regelbrott (duping). Jag ångrar verkligen att jag inte sa stopp till de och rapportera in till staffs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja fearrp, jag tog mkt lärdom ifrån den bannen och jag vänta ett tag innan jag gjorde ban överklgan eftersom jag ville ta en taneställare om att det inte är okej eftersom jag förstör rp:n för mer en bara mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, ej dupat samt rapporterat in till staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kmr aldrig mer göra reglebrott eftersom jag fattar hur mkt det förstör för servern. Jag kommer också rapportera till staffs när jag märker ngt skumt eller misstänksamt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka