Nekad abfur | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097782723/

Ditt Hex-ID: 110000143cd21c3

Vad är din discord tagg? ABFUR#0815

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1 dag och 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? spammar mekonomen/ onödiga sms

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror det blivit något fel pga att jag sov när bannen inträffat så, jag kan också själv reparera fordon så det var flera månader sedan jag ens pratade med dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slutade spela utan ban sen sov jag och vaknade upp med ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jag sov när jag fick bannen och jag kan själv laga bilar så jag har ingen anledning att skicka eller ringa mekonomen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tror inte det pga av att jag sov när jag fick bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag sov så nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du vart unbannad då det var inte du som skrev det, den som spammade har nu blivit bannad i 3 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka