Nekad abfur | Ban Överklagan [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097782723

Ditt Hex-ID: 110000143cd21c3

Vad är din discord tagg? ABFUR

Vem var det som bannade dig? lharryye (inte längre staff)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett regelbrott och hade dåligt rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va afk vid apoteket eftersom jag va på toa. När jag kom tillbaks till datorn så var jag kidnappad i en bil, jag trodde att det var en icke medlem eftersom det är skumt att ta någon som står afk i th. Han tar mig till en avlägsen plats där han säger att jag ska ta upp händerna vilket jag ej gör. Han sa att han hade kniv mot min hals vilket han heller inte hade men vi stog o snacka lite sen tar jag upp min mobil och skickar gps till min kompis han. Under tiden jag väntar på att min kompis skulle komma så erbjöd jag han pengar vilket han ej ville ha. När mina kompisar kommer ditt riktar de på han och han kör iväg och dödar mig samtidigt som han körde. Jag stängde av datorn o slutade spela när jag kom tbx till datorn senare på kvällen ser jag att jag blivit av med alla roller. Jag skrev till helpern som bannade mig men jag fick ej något svar, senare den kvällen skrev han som hade mig kidnappad och skrattade eftersom han hade gjort så jag fick indragna roller samt pban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt men jag tycker personligen inte att den ska vara pban eftersom han hade ingen kniv mot min hals, han stog bara med handen. Scenariot blev fel från båda hållen då sättet han kidnappa mig var skumt och han snackade ooc under scenariot och sa att jag skulle bli bannad o så. Sen så har jag 20 bans under mina 3 år på unive och inga tidigare pbans majoriteten av mina banns är svbanns som kommer från min tid som icke medlem samt när jag var ny till rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i februari av limpis för rdm i 3 dagar, det som hände då var att jag åkte runt i grove street och såg mina kompisar jag åkte efter dom på avstånd och sen börjar ett gäng skjuta mot de så jag ville skydda mina kompisar så jag skjöt tillbaks, Limpis bannade mig för att jag skotta mot ett gäng som solo. Efter den bannen gick jag igenom alla unives regler så att jag skulle förstå de samt så valde jag att vänta ut bannen eftersom jag tyckte att det var bra tid att ta lärdom från misstaget. Jag 20 banns totalt många är felaktiga och resten är sv banns från 2021/2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1: Tagit upp händerna och lyssnat på vad han sa, gjort det bästa från situationen.
2: Värnat mer om min karaktärs liv.
3: Göra så bra rp scenario som går med de förutsättningar som finns.
4: tänka mer på hur scenariot blir och mindre på vad jag förlorar/ vad han vinner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltid rpa för att båda ska få ett roligt scenario. Även fast jag tycker att det är dåligt från motparten ska jag spela färdigt med hög rp och om jag tycker motparten gör något fel ska jag rapportera in det efter scenariot.
Jag kommer framöver alltid värna om min karaktärs liv, det spelar ingen roll om det är 20 personer med vapen eller en person med en fick kniv jag ska ändå värna om min karaktärs liv eftersom scenariot blir roligare för båda parterna då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka