Nekad Abelizz | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abelizz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abel Adera

Vad är ditt discord namn? snoopman#1328

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2002

Berätta om din karaktär. Mohammed Alababidi, 25 år, Städerska men som strävar efter att bli en polisjobb och är en trevlig människa som är väldigt intresserad inom blåljus personal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förstärka serverns rykten, förbättra serven genom att lyda regler tydligt inte förstöra osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda sidorna kan vinna, vilket höjer spänningen i spelet, men också att båda partena kan vinna inte bara en,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man inte får copbaita, döda av ingen anledning, sunt förnuft, värna om sitt liv för bättre rp upplevelse, inte combat logga och mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Tyvärr så har jag inte det, men man måste väl börja någonstans?

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är väldigt rättfärdig av mig, som kan förbättra mitt rollspel enligt mig.

Nekad, utveckla karaktärs backgrund, intressen, personlighet samt vad den strävar på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka