Nekad Abelizz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abelizz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abel Adera

Vad är ditt discord namn? abeladera

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Mohammed Alababidi, en 25-årig individ som för närvarande arbetar som städerska, bär med sig en karaktär full av färg och djup på rollspelsservern. I hjärtat av hans strävan att bli polis finns en passion och en stark vilja att göra skillnad. Han känner sig djupt rotad i sin kärlek till samhället och en längtan efter att skapa en tryggare och rättvisare miljö.

Med en uppväxt som invandrare i en mångkulturell stadsdel har Mohammed känt på första parkett kraften av gemenskap och förståelse. Dessa känslor av samhörighet driver honom att vara en förespråkare för mångfald och inkludering på servern. Han strävar efter att skapa en miljö där alla känner sig representerade och accepterade.

Mohammed, 25 år, ser fram emot framtiden som polis. Denna dröm väcker en känsla av spänning och nervositet inom honom. Han känner en blandning av hopp och ansvar, medveten om att polisrollen innebär att vara en pelare för lag och ordning. Trots utmaningarna känner han en överväldigande passion för att bidra till samhällets säkerhet.

Genom att dela med sig av sina egna personliga upplevelser och utmaningar i rollspelssituationerna, förstärker Mohammed sina känslomässiga band till andra karaktärer. Dessa delade ögonblick av sårbarhet och triumf skapar en starkare gemenskap och utvecklar komplexiteten i hans rollspelsinteraktioner.