Nekad Abelizz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abelizz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abel Adera

Vad är ditt discord namn? abeladera

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Mohammed Alababidi, en 25-årig individ som för närvarande arbetar som städerska, bär med sig en karaktär full av färg och djup på rollspelsservern. I hjärtat av hans strävan att bli polis finns en passion och en stark vilja att göra skillnad. Han känner sig djupt rotad i sin kärlek till samhället och en längtan efter att skapa en tryggare och rättvisare miljö.

Med en uppväxt som invandrare i en mångkulturell stadsdel har Mohammed känt på första parkett kraften av gemenskap och förståelse. Dessa känslor av samhörighet driver honom att vara en förespråkare för mångfald och inkludering på servern. Han strävar efter att skapa en miljö där alla känner sig representerade och accepterade.

Mohammed, 25 år, ser fram emot framtiden som polis. Denna dröm väcker en känsla av spänning och nervositet inom honom. Han känner en blandning av hopp och ansvar, medveten om att polisrollen innebär att vara en pelare för lag och ordning. Trots utmaningarna känner han en överväldigande passion för att bidra till samhällets säkerhet.

Genom att dela med sig av sina egna personliga upplevelser och utmaningar i rollspelssituationerna, förstärker Mohammed sina känslomässiga band till andra karaktärer. Dessa delade ögonblick av sårbarhet och triumf skapar en starkare gemenskap och utvecklar komplexiteten i hans rollspelsinteraktioner.

Förutom sina karriärambitioner och samhällsengagemang har Mohammed också sina personliga intressen. Han älskar musik och finner tröst i att lyssna på olika genrer efter en lång dag. Det är en plats där han kan slappna av och låta tankarna vandra fritt. Dessutom är han en ivrig läsare och ägnar sig åt spännande kriminalromaner och inspirerande självhjälpsböcker, vilket speglar hans intresse för polisarbete och personlig utveckling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag deltar i serverns rollspel kan jag göra en viktig inverkan genom att skapa en intressant bakgrundshistoria för min karaktär. En välgjord historia kan verkligen berika hela rollspelsupplevelsen och göra den mer engagerande för alla inblandade.

Förutom det är det en bra idé att aktivt söka interaktion med andra karaktärer. Genom att skapa meningsfulla relationer och konflikter kan man bidra till att göra rollspelsvärlden mer dynamisk och levande.

Att man ska också delta i evenemang och uppdrag som servern anordnar. Mitt deltagande i dessa aktiviteter kommer inte bara att påverka min karaktär, utan kan också bidra till att forma serverns övergripande berättelse och utveckling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, i en given situation eller sammanhang, agerar eller tar beslut med avsikt att gynna eller möjliggöra en positiv utkomst för den andra parten istället för för dig själv. Det kan vara ett medvetet val att prioritera andras intressen, välbefinnande eller framgång över dina egna. Detta koncept är ofta kopplat till empati, samarbete och en önskan att skapa en vinn-vinn-situation där båda parter drar nytta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man inte får copbaita, döda av ingen anledning, sunt förnuft, värna om sitt liv för bättre rp upplevelse, inte combat logga och mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Tyvärr så har jag inte det, men man måste väl börja någonstans?

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser verkligen fram emot att delta i serverns berättelse och bidra till den gemensamma upplevelsen. Hoppas verkligen att få chansen att utforska olika relationer och situationer med andra rollspelare. Ser fram emot att träffa er alla i RP-världen!"

Nekad. ChatGPT.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka