Nekad Abelizz | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abelizz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abel Adera

Vad är ditt discord namn? abeladera

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Abel, och jag är 25 år gammal. Jag har alltid haft den där gnistan för att hjälpa till och se till att saker och ting är rättvisa runt omkring mig. Att bli polis har varit min grej ända sedan jag var liten.
Förutom mitt intresse för lag och ordning så älskar jag att vara utomhus. Vandring i naturen är något som verkligen får mig att koppla av och känna mig trygg. Jag är också ganska sportig – jag älskar att spela fotboll och basket med kompisarna när tillfälle kommer.
Min uppväxt har lärt mig att vara ärlig, ansvarsfull och att bry mig om andra. Att gå in i polisyrket handlar för mig om att verkligen göra skillnad, att hjälpa till och att se till att lagen följs. Jag ser fram emot att ta på mig uniformen och göra mitt för att göra samhället lite bättre varje dag.
Jag känner starkt för andra människor. Jag vill bli polis för att hjälpa och skydda dem som behöver det. När jag ser någon i problem vill jag alltid göra sitt bästa för att hjälpa till. Men ibland kan det kännas tungt att se andra lida och jag önskar att jag kunde göra mer för att hjälpa dem. Så det är min dröm, och jag jobbar hårt för att göra den till verklighet!"

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att spela på en bra njutbar samtidigt väldigt seriöst. Eftersom andra rp servrar känns mer som bara ett spel och oseriöst där folk bryter regler, lyssnar inte och är helt enkelt bara en tråkigt rp upplevelse. Men så känns inte Unive efter bara spelat i någon vecka. Jag vill bidra med ett ärligt och seriöst beteende

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar eller tar beslut med avsikt att gynna den andra parten istället för att endast fokusera på dina egna intressen eller vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vi har VDM och RDM vilket båda två är väldigt lika. Som betyder att man får inte döda någon helt utan anledning med eller utan ett fordon.. Sen har vi fearRp där man värnar om sitt liv som om det vore på riktigt. Men den som jag tycker är viktigast är Metagaming att man inte ska gå ut ur sin karaktär ingame, som om du skulle prata med nån på discord eller steam.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp i några mindre som Vation och Ortenwave lite grann.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser verkligen fram emot att delta i serverns berättelse . Genom att vara en seriös och ärlig person för att öka upplevelsen i servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka