Nekad aBE | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe05

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
15
Användarnamn: aBE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198939290612/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Abe

Vad är din discord tagg? Abe#5223

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för :Buggar sig ur fängelset.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag buggade ut från fängelse och trodde att jag haka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till banken och det var en polis bil som stoppade oss och kanske jag gick till fängelse men det lagade för mig för att jag spelade med min laptop. Sedan blev jag kasnke häktad och buggade och trodde att jag hacka ut från fängelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det laggade för mig och jag trodde att jag inte var i fängelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag inte ska spela på min laptop och med min pc för att den laggar mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte spela med min laptop.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om man laggar mycket kan det vara en sak för mig för staffen en annan sak att det laggar för mig och för staff.
Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka