Abdulrahman
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198213294065
Vad är ditt namn i verkligheten? Behamin
Vad är ditt discord namn? WIzzA#6969
Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulrahman Welek. Han var uppväxt med sina 2 bröder i ett fattigt område med hög kriminalitet. Hans mor var snäll och hjälpte till andra i nöd. Abdulrahman kände inte sin pappa sedan han var ung. Han lärde sig snabbt att vara modig och stark bland sina vänner. Redan som barn ville Abdulrahman få stopp på kriminaliteten, där han märkte att det påverkade hans familj och vänner. Abdulrahman var född 2001-08-14. Abdulrahman är en glad och rolig person som alltid lyser upp rummet. Hans intressen är att skoja med vänner och hjälpa till i kommunen. Abdulrahman fyllde nyligen 20 och hans dröm jobb är polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker servern är bra för att den har ett bra community och flera möjligheter att välja i genom. Just nu är jag anställd hos Postnord men om jag blir medlem så kan jag få en möjlighet att få ett bättre jobb.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just Unive eftersom att det är en stor server med ett bra community. Det är många folk som är bra på RP och det finns många möjligheter på servern.
Hur hittade du Unive? Min kompis zendero rekommenderade servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att sprida glädje till alla på servern och ha det roligt medans jag spelar på servern, jag vill göra så att allas dag blir bättre. Min karaktärs mål är att bli Polis, eftersom min karaktär gillar att hjälpa andra folk och stoppa kriminaliteten i staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att utveckla mina och andras upplevelse inom rp. Försöka göra så utvecklade och unika scenarion som bara går och hjälpa servern att växa
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Behamin
Vad är ditt discord namn? WIzzA#6969
Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulrahman Welek. Han var uppväxt med sina 2 bröder i ett fattigt område med hög kriminalitet. Hans mor var snäll och hjälpte till andra i nöd. Abdulrahman kände inte sin pappa sedan han var ung. Han lärde sig snabbt att vara modig och stark bland sina vänner. Redan som barn ville Abdulrahman få stopp på kriminaliteten, där han märkte att det påverkade hans familj och vänner. Abdulrahman var född 2001-08-14. Abdulrahman är en glad och rolig person som alltid lyser upp rummet. Hans intressen är att skoja med vänner och hjälpa till i kommunen. Abdulrahman fyllde nyligen 20 och hans dröm jobb är polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker servern är bra för att den har ett bra community och flera möjligheter att välja i genom. Just nu är jag anställd hos Postnord men om jag blir medlem så kan jag få en möjlighet att få ett bättre jobb.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just Unive eftersom att det är en stor server med ett bra community. Det är många folk som är bra på RP och det finns många möjligheter på servern.
Hur hittade du Unive? Min kompis zendero rekommenderade servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att sprida glädje till alla på servern och ha det roligt medans jag spelar på servern, jag vill göra så att allas dag blir bättre. Min karaktärs mål är att bli Polis, eftersom min karaktär gillar att hjälpa andra folk och stoppa kriminaliteten i staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att utveckla mina och andras upplevelse inom rp. Försöka göra så utvecklade och unika scenarion som bara går och hjälpa servern att växa
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej