abdullh svensson | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdullh svensson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 27 September 2006

Vad heter du på discord? juan69 #8689

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca200

Hur aktiv kommer du att vara? typ varje dag

Vad heter du? Abdullh Svensson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? ag vill vara polis och hjälpa människor i nöd, så jag vill att alla ska känna sig trygga. Jag gillar att ta ansvar och hjälpa människor att gå från behov till miljösäkerhet. Jag vill också vara polis för att utveckla min karriär och bidra till samhällets goda gärningar. Därför kräver hantering av mer allvarliga problem ett aktivt arbete. När jag var på ett rederi tappade jag tålamodet, så jag ville byta jobb som sagt för att sätta den sociala situationen på rätt plats. Jag tror att upprättandet av mellanmänskliga relationer är mycket viktigt i livet, och denna spänning ökar polisens entusiasm. Eftersom att Peter gillar att bygga nya relationer kan du få det från polisen. Naturligtvis ligger polisens makt inte bara i mellanmänskliga relationer, utan också i att göra rätt i denna situation. En annan anledning till att jag vill vara polis är att jag vill utmana mig själv.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag har inte så mycket koll om polisyrket det är ett väldigt nytt äventyr, Jag brinner verkligen för utmaningar och föredrar att testa på nya saker. Men jag vet att man måste alltid veta vem man själv är och inte bry sig så mycket om vad dom andra säger. Jag vet samt att man ska kunna hjälpa utsatta personer och alltid ha kollegornas rygg. Enligt mig ska man alltid bemöta någon med ett glatt humör. man ska också kunna följa lagarna och kunna dom framför allt. men också försöka göra samhället så tryggt som möjligt för alla.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att det är en viktig uppgift där man behöver kunna jobba under stress du behöver kunna köra bill ge böter vara med i jobbiga tillfällen det är ett roligt yrke men att det kommer bli jobbigt ibland men det är bara att fortsätta jobba och ta sig upp igen har erfarenhet från tidigare jobb så ni kan lita på att jag kan göra dethär.. jag kommer göra dethär kommer inte ge upp någon gång vad som en händer om ni inte gillar vad jag skriver så kanske inte inte borde anställa mig men jag kommer tillbaka jag ger aldrig upp

Har du några tidigare erfarenheter? nej, men har kompisar som är poliser. däremot jobbar jag på saras och träffar securitas dagligen och poliser ibland så jag vet lite vad dem gör.

Hur är du som person? Jag är en snäll person som inte blir arg i onödan och jag är alltid hjälpsam när de behövs. Jag brukar lära mig snabbt när jag jobbar hur jobbet går till. Jag brukar inte vara så stressig person men om de handlar om att rädda mina kollegor då bli jag ganska stressad för deras skull jag gör allt för mina kollegor. Jag bryr mig inte heller vad andra folk säger till mig alltså tillexempel FTP jag skulle aldrig ha slösat min tid på sådana människor.

Är det något vi bör veta om dig? nej förutom att jag verkligen vill bli polis och brinner för jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka