Nekad abdullh svensson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdullh svensson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106483074/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christos Magoulis

Vad är ditt discord namn? Drippy#8689

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2005

Berätta om din karaktär. Kort och gott om min karaktär: min karaktär heter Abdullh Svensson och är 21 år gammal jag är född i Sverige men min mamma är från Iran däremot är min pappa helsvensk. Min karaktär har haft en hård uppväxt utan en mamma. Hon va med han i två år i Sverige men sen blev hon hemskickad till Iran igen. När min karaktär blev 19 år gammal så fick hans mamma komma tillbaka till Sverige igen. när jag flyttade till Unive så kände jag mig genast mycket tryggare och bättre. jag såg också möjligheter för att få jobb och en bra framtid. min karaktär gillar juridik eftersom jag vill bli polis. min karaktär är lite blyg blyg bland andra människor eftersom han bara har haft sin pappa i sin uppväxt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För de första för jag vill få jobb och ta det här mycket mer på alvar för jag tycker servern är jätte rolig. jag vill också göra servern en bättre och tryggare plats. så folk vill flytta till Unive och visa hur fin stad det är. Jag vill också sprida bra ryckten för Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att ni har gjort att de är så verklighetsbaserat som möjligt och derför känns de verkligt när man spelar Unive tex att ni har verkliga bilar som Saab Bmw och Volvo

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner för dem visade mig servern och sa att den var rolig och att jag borde testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och att de ska bli så verkligt som möjlig och inte gå OOC.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och ha stabil ekonomi eftrsom jag vill ha en fin bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bar Unive för tillfället deremot har jag varit inne på många andra servrar men jag har inte tyckt dem var roliga om man gemför med Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka