Nekad abdullh svensson | Medlem ansökning [Peter.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdullh svensson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106483074/

Vad är ditt namn i verkligheten? christos

Vad är ditt discord namn? juan69#8689

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Tjena! Min karaktär heter Abdullh Svensson. Hans pappa heter Torgny Skärming som är en vanlig medborgare i staden som gör rätt för sig och jobbar. Abdullh är inte som alla andra han är lite "Efter" så han har lite svårt att hänga med i konversationer. Abdullh är bara 20 år gammal och har precis tagit studenten. Hans största dröm är att få en chef position på Falck eller annan bilfirma. Men han träffar fel vänner och börjar sälja droger. Detta är inget som pappa Torgny Skärming gillar när han kommer på att Abdullh säljer droger. Men Abdullh fortsätter att sälja droger tills polisen tar honom och han förstår att droger inte är den rätta vägen att gå. Därefter går han och tar körkort och blir en hedlig medbogare och gör allt i sin makt för att få ett jobb på en bilfirma och göra rätt för sig och bidra med något i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Blev rekomenderad denna server och var väldigt positivt överaskad, det lilla "griefet" ni har på servern. Riktigt bra jobbat alla admins/server hjälpare. Jag tror också att det kommer bara bli bättre med folk som verkligen vill RP:a och det gör ni också ett väldgit bra jobb med att sålla ut alla som bara vill spela för pengar och bilar. Samt att ni gör ett grymt jobb med att uppdatera och restarta servern med jämna mellan rum.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Lite som jag skrev ovanför att ni gör ett grymt jobb med att ta bort folk som inte vill rp:a på riktigt. Samt att sunt förnuft väger mycket och gör att ni som server kan ta er riktigt långt

Hur hittade du Unive? Via en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa nya kompisar inom RP' världen samt att förbättra min RP. Man kommer aldrig vara "fulllärd" inom RP och jag njuter varje dag jag spelar på en bra server med mycket folk som kan förbättra mig själv i min RP!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara så trevlig och vänlig och hjälpsam så att jag kan ta mig långt på servern. Och även få testa på att vara lite kriminell innan jag tar ett vanligt jobb.och förhoppningsvis bli chef i framtiden på en bilfirma då jag jobbar som bärgare IRL

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Ser helt okej ut, kanske kunde utvecklat lite mer på dom två första frågorna :)

Nekad, Avstäng
Medlemsskapsansvarig på Unive RP
Öppen PM - Snabba Svar
Discord: !Peter.#6200

Unive<3
probot-discord.gif

Tillbaka