Dubbelpost abdullahi2009 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdullahi2009

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullahi Ahmed

Vad är ditt discord namn? AceMacavelli#6091, nolimitaceu

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2009

Berätta om din karaktär. Abdulla Svensson En 24-årig individ med en komplicerad uppväxt i sandy shores. Abdulla växte upp i en stökig familj pappan var en alkolist som brukade slå på Abdulla och mamman försökte alltid försvara sina barn från honom. Abdulla hade en storebror som hette Emil, hans storebror var ett komplicerat barn. Han Misbrukade droger redan i femtonårs åldern. Några år senare överdosade hans storebror på heroin. Abdulla gick alldrig i skolan eftersom det inte fanns en i sandy shores. Han blev hemundervisad av sin mamma. Hon gillade att lära Abdulla. Hon brukade alltid säga till abdulla att han kunde vara vad som helst när han blir äldre. Abdulla är riktigt smart. Han är väldigt bok intresserad. En dag kom Abdullas mamma hem med en polisbok. Abdulla älskade boken och blev väldigt Intresserad om att bli polis. Men någon dag när Abdulla var 17 och läste på polisboken såg hans pappa honom. Han blev väldigt arg på abdulla och började slå på honom, den natten tyckte Abdulla att det var nog. Han packade sina kläder och gick på en bus till Unive. Nu har det gått 7 år och Abdulla har glömt bort det förflutna och siktar på att bli en polis, men för att bli redo kommer Abdulla säkert gå med Securitas efter han har blivit van med staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra,rolig,seriös och kreativ Rp. Och att hjälpa de som behöver hjälp. Jag kan också bidra med att vara Aktiv väldigt ofta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man inte alltid ska spela för att vinna alla scenaron. Alla ska ha en chans att vinna och att ha kul. Man ska kunna ta en förlust för att mortparten ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. VDM,RDM,Sunt förnuft, POWERGAMING. VDM: När man kör över någon utan bakomliggande scenario. RDM: När man dödar eller slår på någon utan ett bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte men jag hoppas att Unive blir fantastiskt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tycker jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka