- Förbjuden
- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402436082/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jagob
Vad är ditt discord namn? JSSS#1976
Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och bar bott i orten sen innan men har precis flyttat in och försöker att bli en bättre person, intressen är bilar
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har spelat på eran server och tycker att de är svin kul och vill göra lite mer grejer
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag är aktiv och vill spela mycket
Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära känna folk och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej första server
Vad är ditt namn i verkligheten? Jagob
Vad är ditt discord namn? JSSS#1976
Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och bar bott i orten sen innan men har precis flyttat in och försöker att bli en bättre person, intressen är bilar
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har spelat på eran server och tycker att de är svin kul och vill göra lite mer grejer
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag är aktiv och vill spela mycket
Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära känna folk och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej första server