- Förbjuden
- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402436082/
Ditt Hex-ID: 1100001000056BA
Vad är din discord tagg? JSSS#1976
Vem var det som bannade dig? goggle
Hur lång tid var din ban? 5
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang mot de som höll ett vapen när de stod påvägen för visste inte om jag skulle springa därifrån eller springa mot de.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har en video som jag kan förklara
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 1. Ja, för att de riktar bara en gun mot mig när jag springer ensam och de är 4 och riktar en gun mot mig på en väg. 2. De var såppas långt så jag kunde inte höra om de bad mig springa därifrån eller hålla händerna uppe o komma mot de.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenaning om jag ska vara helt ärlig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Mina tidigare ja och denna ja att man får visst dra upp en pistol på vägen om man känner sig hotad.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001000056BA
Vad är din discord tagg? JSSS#1976
Vem var det som bannade dig? goggle
Hur lång tid var din ban? 5
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang mot de som höll ett vapen när de stod påvägen för visste inte om jag skulle springa därifrån eller springa mot de.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har en video som jag kan förklara
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 1. Ja, för att de riktar bara en gun mot mig när jag springer ensam och de är 4 och riktar en gun mot mig på en väg. 2. De var såppas långt så jag kunde inte höra om de bad mig springa därifrån eller hålla händerna uppe o komma mot de.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenaning om jag ska vara helt ärlig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Mina tidigare ja och denna ja att man får visst dra upp en pistol på vägen om man känner sig hotad.
Har du läst våra regler? Ja