Abdullahi | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullahi

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Jagob Shanaa

Vad heter du på discord? Gobta#1976

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16-23, Helg 13-06

Berätta om dig själv Jag är en kille på 17 år som fyller 18 om några månader men väljer att spela ist för o dra ut just nu eftersom jag fastnat för Unive och rp. Annars hänger jag med vänner väldigt mkt och festar lite då och då.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa servern att nå sitt mål och välkomna nya spelare och reda ut scenarion som går åt tusan, vill även va med o komma med tips till servern hur vi kan förbättra den vad vi kan lägga till för att alla ska va nöjda eftersom jag rpat ett bra tag nu 24/7 och känner till de som folk klagar på att de inte finns och massa sånt. Hade även speccat och bannat allt dåligt jag såg.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Tycker de är sköna staffs och vill börja jobba med de och förbättra denna server så gott jag kan eftersom jag brinner för denna server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ta beslut om olika grejer och hjälpa till med alla support ärenden och se till så alla staffs och spelare mår bra och de gäller att ha ett stabilt staff team. Speccat och bannat allt jag ser som är fel eller gör så servern blir dåligare och leder till dåligare rp

Har du några tidigare erfarenheter? Varit Servervakt ett tag nu så känner igen de men är jävligt lätt lärd och vill lära mig allt precis allt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip
/dv car
/bring (id)
/goto (id)
/tpm
/revive (id)
/sqlban (id) (Anledning)
/givemoney (id)
/giveitem (id)
/spawnvehicle (bil)
/setjob (id)
/sqlbanoffline (steam) (Anledning)
/spec (id)
/kick (id) (Anledning)
/freeze id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Väldigt lätt om de gäller saker jag gillar och precis så jag känner med denna server och staff arbete.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på ngn annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Detta jag skrev är kortfattat kan säga mer om det behövs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka