Abdullahi | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullahi

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Jagob Shanaa

Vad heter du på discord? Gobta#1976

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16:00-23:00. Helger 13:00-04:00

Berätta om dig själv Jag heter Jagob och är 17 år gammal. Jag skulle beskriva mig själv som en lugn och ordningsam person och väldigt mogen. Linjen jag studerar kallas VVS & Fastighet, själv så tror jag att jag ska plugga vidare till kyltekniker, på fritiden gillar jag att umgås med vänner samt sporta och äta mat :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill utveckla serverns community och RP miljö för alla spelare på servern så att alla är lika nöjda och glada, med ett dåligt community så kan det leda till mycket hat mot servern och även en massa lallare vilket jag avskyr. Det sättet jag hade förbättrat communityn med är med ett glatt bemötande i discorden samt ingame (meddelanden) Eftersom att jag själv tycker att jag är väldigt duktig på att ta diskussioner. Det jag kommer att fokusera mest på är ingame reports, discord ärenden och även på forumet.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support är för att jag vill kunna bidra och kunna anpassa mig till att hjälpa och förbättra servern långsiktigt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill bidra med att ta många ärenden både ingame och i OOC som i supports och reports så man kan få bort de spelare som inte kan eller vill RPA. Det jag skrev i (vad skulle du göra om du blir staff) svarar även mycket på denna fråga.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto [id]
/bring [id]
/kick [id]
/dv
/spec
/freeze
/car
/tpm
/noclip
/announce
/sqlban [id]
/sqlunban
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/sqlbanhistory

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Väldigt lätt om de gäller saker jag gillar och precis så jag känner med denna server och staff arbete. Kan även ta kritik och ge om det behövs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på Unive och kommer endast spela på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

+rep En ärlig och ödmjuk grabb, tror han hade hjälpt servern enormt.

+rep söt och fin. Väldigt vettig och hade passat dunder som en support puss o kram min gammla brow <3 <3 <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka