Nekad AbdullahAlSabti | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AbdullahAlSabti

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? SammE#3962

Ange ditt födelsedatum 13 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att försöka vara så aktiv som jag kan, jag kommer att spela så mycket jag kan mellan dessa tiderna:

Måndag: 15:00 - 16:00 och sen 18:30 - när jag känner att jag inte vill spela mer

Tisdag: 14:50 - när jag känner att jag inte vill spela mer

Onsdag: 15:10 - 16:00 och sen 18:30 / 20:00 - när jag känner att jag inte vill spela mer

Torsdag: 15:00 - 16:00 och sen 18:30 - när jag känner att jag inte vill spela mer

Fredag: 15:00 - när jag känner att jag inte vill spela mer

Lördag: när jag vaknar - när jag känner att jag inte vill spela mer

Söndag: när jag vaknar - när jag känner att jag inte vill spela mer

På Måndagar, Onsdagar och Torsdagar har jag träningar och det är därför jag inte kan spela mellan vissa tider men annars kommer jag att vara så aktiv som jag kan vara.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem länge på servern, och jag har varit medlem under många tillfällen, jag har spelat på servern sen den hette Multistaden, jag har varit med och skapat gäng sen 2021 där jag var med och skapade Colombo Cartel och jag har RPat på servern länge, så jag kan alla grundregler och alla de andra reglerna också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/773210950580568165/1059825897034743938/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra jobbet som Staff teamet inte ska behöva göra utan som spelarna egentligen ska veta men ändå inte gör. Servervakterna ska RPa som vanligt, de sitter inte i noclip och väntar tills någon gör ett regelbrott utan som servervakt så RPar man och ifall man då ser den personen bryta ett regelbrott så kan man antingen kicka eller svbanna den personen, sen efter man svbannat någon så skickar man in bevis ifall bannen ska förlängas eller inte. SVs ska också dva bilar som står huller om buller som är sönder eller som helt enkelt bara står där de står obemannade.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag borde bli servervakt eftersom att jag är rätt så aktiv just nu på servern och eftersom att jag är så aktiv så har jag sett många som bryter mot reglerna men ingen som gör något åt det och eftersom att ingen gör något åt det så känner jag att jag kan bli SV eftersom att då kan jag åtminstone SV banna, clippa och skicka in så att bannen kan förlängas, jag vill alltså bli SV eftersom att jag vill göra servern till en bättre plats.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är när man gör någonting som man inte får, eller rättare sagt att man som exempelvis SV får perms ingame och sen använder de till sin fördel, alltså att man t:ex använder toggleid i ett scenario som man inte får eller att man revivear sig själv mitt i ett scenario fastän man inte får det. Det är abuse och korruption.

Tillbaka