Nekad Abdullah_Karim | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199258071079/

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? ABAAHAWAS765#7723

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Mohammed Svensson (23) är en person som kommer från en mycket tuff bakgrund, som en människa är han en snäll och rolig person, men det har inte alltid varit så. Mohammed kommer från en stad i Sverige där det har varit mycket skjutningar, droger och massvis med våld, även om han växte upp med våldsamma vänner, en mamma som hade övergivit ändrade hans personlighet stort, Mohammed var inte en snäll person när han växte upp, han var en mobbare, han slogs mot varje person som gjorde han bara lite irriterad, Mohammed lockade till drog kriminella gangs, pga hans aggresivitet. Detta var redan när han var 14, Mohammed gick med i ett gäng där han lärde sig sälja droger o tjäna mycket pengar. Mohammed älskade det. Han älskade allt. Ända tills den dagen han skulle hämta en stor leverans från en sydamerikansk drog leverans, Mohammed gick på leverans mötesplatsen men fick inte sin beställning utan han blev misshandlad, grovt. Mohammed går tillbaka till sitt gäng och förklarar att han inte fick något, hans drog polare trodde inte på han, men de sa något till han. Om gänget bara såg mohammed än ända gång till skulle han bli klippt, detta gjorde Mohammed livrädd, så han och hans familj flyttade till Unive city, De har bott i Unive city i nästan 9 år och de trivs här. Mohammeds pappa utvecklade en passion för Mohammed under hans tid i unive city. Det var bilkörning. Bilkörning förändrade allting, Mohammed älskade bilkörning och han längtade tills han fick började köra bil själv, När han äntligen fick köra älskar han bilkörning ännu mer, så han fick ett jobb i Post Nord, där han levererade paket till kunder som hade beställt. Mohammed har jobbat med postnord ända sen han fick sitt körkort och han trivs jätte bra där. Han ser fram emot att någon dag få medborgarskap i Unive city.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med 100% seriös RP med min karaktär, hjälpa och stödja servern så gott jag bara kan, stödja nya spelare och hjälpa de så de får ännu mer erfarenhet om servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP, vara positiv mot andra RP:are. jag ska göra så att RPn känns trygg,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda partnena ska få det bästa ur en visst scenario, och så att båda tjärnar på de.

Hur hittade du Unive? En vän som hade spelat FiveM och Unive jätte länge innan jag fick mitt pc hade tjatat att jag skulle skaffa det, tillslut så fick jag det och detta är fär modligen en av de bästa spelen jag har kört

Tillbaka