Nekad Abdullah_Karim | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199258071079/

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? ABAAHAWAS765#7723

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Mohammed Svensson är en person som ursprungligen är från Sverige men har föräldrar från mellanöstern. Han är 23 år gammal, och är en tuff person. Han har sen ung älskat bilar, Hans pappa introducerade honom till bil racing program när han var liten, och ända sen dess har han älskar bilar, nu har han också ett jobb som är kopplad till bilar. PostNord AB! Han levererar paket till kunder varje dag och försöker göra allt för att göra sin service bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra mede seriös rp, positivitet och skoj och samtidigt så kommer jag följa alla regler som Unive staffen förväntar av mig. Jag kommer också bidra till mina in game kvaliteer som att jobba på Post Nord AB utan att göra kunder och medspelare förbannade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP, vara positiv mot andra RP:are. jag ska göra så att RPn känns trygg,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda partnena ska få det bästa ur en visst scenario, och så att båda tjärnar på de.

Hur hittade du Unive? En vän som hade spelat FiveM och Unive jätte länge innan jag fick mitt pc hade tjatat att jag skulle skaffa det, tillslut så fick jag det och detta är fär modligen en av de bästa spelen jag har kört

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka