Nekad Abdullah67 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullah67

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? emiwrld87

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdullah Johnson 1998-08-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tacksam,rolig,trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdullah växte upp i göterborg. Det var inte alltid lätt där. Hans mamma jobbade mycket inom vården och hans pappa hade en liten bil verkstad. Dom hade inte jätte mycket pengar men dom klara sig. När Abdullah var liten så var han alltid i verkstaden med sin pappa. Han lärde sig fixa bilar tidigt. Motorer, däck, trimma mopeder, allt sånt. När han blev tonåring började han hänga med fel personer. Det var street race, snabba cash och lite problem med polisen. Inget jätte stort men tillräckligt för att han skulle hamna snett. När han var runt 20 hände en grej. En nära vän åkte fast och fick straff. Då fatta Abdullah att han inte ville förstöra sitt liv. Han började ta avstånd från det kriminela och fokusera mer på jobb. Mina framtidsplaner är att tjäna mycket pengar fixa stabil inkomst har skaffa kontakter i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och rolig rp, asså inte söker bråk hela tiden som de flesta gör, bygga realtion mellan personer, utvecklas naturligt asså låter abdullahs story utvecklas långsamt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du spela inte bara för att vinna men låter ett scenario spela ut även om man förlorar asså att skapa en bra story.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Bara vdm för jag råkade köra över nån när person var tydligen på en sidewalk men var på gatan ist och nu för jag visste inte att jag fick inte loota döda kroppar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gamar= Tar information från IRL till spelet ex discord call, RDM= Random death match asså dödar en utan har en händelse mellan personerna. Fear rp= om någon riktar en gun måste du visa rädsla. NLR=om du dör ska du inte minnas vad som hände asså inte gå och dödar han som dödade dig. Ha respekt mot staff i discorden och i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat i den här servern länge nu och har tyckte att den är bra och därför vill ansöka till whitelist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka