Accepterad Abdullah123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullah123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amer

Vad är ditt discord namn? Abdullah123#1149

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Halid Beslic och han är en sångare han har haft en väldigt dålig uppväxt fast musiken räddade honom från all fattigdom har är 23 år gammal och är redo för att utbilda sig till polis. Hans är väldigt glad nu att han har slagit igenom med musiken. Hans föräldrar trodde inte på dem. De heter Abdullah och Hassan. Båda är 50 år gammal. Hans intressen är att sjunga och rappa samt att spela fotboll. Hans favoritlag är Arsenal medans hans favorit spelare är cristiano ronaldo. Halid Beslic är Flintis och ser ganska snygg ut. Han drar till sig massor med tjejer. Tjejerna han har är bara brunetter och hon heter Elijana. Elijana är kort och hon har brunt hår. Halids bästa vänn heter Abdullah som är väldigt kär i honom fast han inte vet det. Han kommer från Bosnien men tjänner sig lite Serb och vill kriga mot dem från bosnien. Hans favorit youtuber är sampev2 eftersom han älskar att laga hamburgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp genom att följa alla regler som finns. Mina kompisar har kört här och jag spelar ofta med dom på så sett vet jag mycket om hur man rpar. De har bra rp som gör att det smittar av sig på mig. Jag kan bidra med roliga scenarion för att det ska bli kul för alla parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för motpartens vinst ska man spela för att det ska vara kul för alla parter men ibland förlorar man och det är okej. Man ska spela för motpartens vinst genom att inte till exempel c logga om något sker som är dåligt för just dig. Det är helt sjukt att folk inte fattar att man inte ska c logga bara för att du är nära att dö när man är i slagsmål jag kommer inte att använda mig av det. Bara ibland om jag har en bra anledning till det.

Hur hittade du Unive? Jag hitta till Unive genom att mina kompisar tvingade mig till att köra det och nu är jag beroende. Det bästa spelet jag någonsin kört. Jag tackar er och mina kompisar enormt för detta. Att jag missat detta är bara helt sjukt för det är jättekul

Vidare till muntlig intervju Du har 38 timmar på dig Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka