Nekad Abdullah Ji | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zMilano

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? Jag har spelet i epic games men namnet på min steam är https://steamcommunity.com/profiles/76561198802723820/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milano

Vad är ditt discord namn? zMilano#2887

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Abdullah Ji och är 27 år gammal och fyller år den 20 april 1994. Abdullah är väldigt interesserad om bilar och krim. Men en dag så dog hans mamma och har effekt i hans liv. Han har starka känslor alltså en väldigt tuff person. Det är en kille från dalarna som har haft vänner i skolan. Hans vänner tyckte han var väldigt stark och snäll person men samtidigt lite elak för det var en som sagt tuff kille och alla var rädda för honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen för att jag vill vara medlem är att jag vill hjälpa utveckla servern och göra den till en mycket bättre plats. Men att inte vara medlem är också kul men då kan jag förstås inte hjälpa folk och att utveckla servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag fick tag på unive av mina vänner som har spelat denna servern länge. Men efter det så provade jag och det var en fantastisk server. Det kommer ibland lite buggar att man inte ser marken och människor men det händer bara lite.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner hittade jag unive. När jag körde den var jag helt inne i den och inte kunde sluta köra den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och kunna lära andra personer och mer grejer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna göra min karaktär väldigt rik och ha en bra rp attetyd för andra och lära folk bra rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka