Nekad Abdulla127 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulla127

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199157857612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Abdulla#0747

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Tja min karaktär heter Abdulla son och är 22 år gammal. Han liv började med hans hemland hade krig så hans mamma skickade han till sverige och det började jobbigt för Abdulla för han var bara 6 år gammal då han blev mobbad i adoptions hem och blev kallad massa rasse saker men sen kom det en dag där en svensk familj villde adoptera Abdulla och han var blygg först men sen var dem snälla och sånt så han började bli bekväm och så var han bardom hans pappa gillade bilar och mamman sjunga pappan lärde han mycket om bilar om mamman lärde han sjunga han håller undan från bråk andra krim saker för tillfälet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kan bidra med mycket social RP. det ska inte bara handla om krim RP tänker jag så då tänker jag att jag kan RP bra som mekaniker eller bennys och kommer säkert hamna i senarion jag tänker en mer anställd skadar ingen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bra RP och roliga senarion behöver inte alltid vara blodiga senarion så jag kommer bidra med social RP för jag vill skaffa bara vänner och gärna ha en framtid hos unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så motpartens ska också vinna om jag är polis ska jag inte bara försöka vinna samma gäller krim man ska inte bli arg om nån annan vinner.

Hur hittade du Unive? ja det enkelt längst upp i fivem swe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka