Nekad Abdulla127 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulla127

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199157857612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Abdulla#0747

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2007

Berätta om din karaktär. ja min karaktär blir enkelt ledsen men kan också bli jävligt arg. han är en vanligt män som hamnade på fel spår. han har ingen familj eller flickvän. Abdulla har därför inget att förlora än. Abdulla har lämnar kriminaliteten och gick vidare till mekaniker men nu orkar han inte mer han vill göra snabba pengar så han ska försöka flytta till en ny stad och starta sitt liv där som en helt ny människa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan rp bra göra bra senarion och kan alla regler och behöver ej utvekla min RP den är rätt så jävla bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP om jag ser lallare eller folk som bryter mot regler har jag alltid klipp och kan bidra med en till bra spelare på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela så alla kan vinna ett senario man ska ej vara inställd på vinna hela tiden

Hur hittade du Unive? ja det enkelt längst upp i fivem swe

Nekad utveckla lite om varför just du ska bli medlem på unive och vad du kan bidra med till servens RP. även lite om din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka