Abdulla001
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ban-referens
qppaca — FiveM, Permanent
Anledning: Ej angivet
Bannad av: 320master
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Ja kommer inte riktig ihåg allt men som jag förstår är jag bannad för staff abuse och terrordåd. Ja allt började med att jag vart staff, då var det ett scenario nere vid hamnen med mitt gäng. Jag speccade och mina kompisar sköt folk där. Sen när en av mina polare dör så frågar han mig om ress och så dum jag är säger jag ja. Så jag ressar han och han kör vidare och sen typ 10 minuter efter så tar LUDDE in mig i support och frågar varför jag ressa han och ja satt sedan och ljög för han i typ 5 minuter sen så säger jag sanningen. När han bannar mig ig så vart jag inte bannad på direkten så jag gjorde terrordåd och detta var nog de dummaste jag kunde ha gjort. Jag åkte runt i noclip och döda folk och sedan loota de.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det jag gjorde, detta var ingen felaktig ban utan det var jag som gjorde fel.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja asså jag har tänkt på detta i typ 3-4 månader och detta kan nog vara det dummaste jag gjort hittills av alla mina bans. Nu förstår jag hur lätt jag är att övertala och att jag faller alldeles för lätt för grupptryck. Nu efter detta har jag slutat spelat med dessa grabbar och jag kommer aldrig spela med de igen. Om det skulle vara så att ni vill unbanna mig nu så kommer jag ta vara på den chans och jag kommer motbevisa er att jag är en bra spelare och jag kan lova er att denna ban kommer vara min sista ifall ni unbannar.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom jag verkligen har förstått vad jag gjorde fel och hur allvarligt det var. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och skyller inte ifrån mig på någon annan. Efter detta hände har jag slutat spela med dessa personer. Om jag får en ny chans så kommer jag visa er att jag är en bra person som följer regler och inte blir bannad hela tiden. Hoppas ni kan ge mig en chans till
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja