Nekad abdulla muhamed | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdullah m

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095736480/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? zimon#7739

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär har namnet Abdullah muhamed och har haft en tuff uppväxt med alkoholproblem och anstalter.
när han fick komma hem från anstalten blev han utsparkad från huset av sin drogpåverkade mamma, han blev gatubarn och blev springpojke till ett gäng.
en dag när han skulle köpa kokain så blev han påhoppad av ett annat gäng och blev knivhuggen i magen, när han vaknade var det sjuksköterskor överallt och han hade ont.
en doktor kom upp till honom och sa att han hade väldigt tur att han överlevde. sen dess har sitt egna gäng jagat honom för att han förlorade 75 000 kr värt av kokain.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Rp vilket gör att det är roligare att jobba jobb som man får som medlem och jag vill jobba på Falck/mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Rp server. Jag har även varit medlem på andra servrar så man kan säga att jag har en bra rp nivå i rpeandet, och tack vare det är jag bra på att rpea. Och det gör att jag vill använda den nivån på en så bra server som unive.. Sen så själva huvudsaken är för att jag vill ha mer tillgänglighet till att kunna rpea på så bra och smidigt sätt. Alltså allt kort fattat Jag har mycket erfarenheter på andra serverar, jag har även varit WL på servern innan och jag skulle själv säga att jag är en duktig rpare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina vänner och jag har snackat om servern i skolan och jag har gillat servern sen dess.

Hur hittade du Unive? blev tipsad av en vän som har spelat i några månader.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och försöka utveckla så mycket jag kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tillsammans med vänner och andra ha så kul som möjligt och att bli en del av comunityn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår.

Du har gjort en rak kopia utav Melker-OPs medlemskaps ansökan. Gör inte om detta !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka