abdullah m
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095736480/
Vad är ditt namn i verkligheten? simon
Vad är ditt discord namn? zimon#7739
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdullah Muhammed han är 21 år gammal och är från Somalia. han är inte den vassaste kniven i lådan.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli mekaniker och förmodligen känna mer pengar som mekaniker än reporter. med dom pengarna kan man köpa snygga bilar och när dom går sönder kan man enkelt fixa den.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla mina kompisar spelar det och det är kull när man har börjat spelat lite
Hur hittade du Unive? mina kompisar vissa det till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? få snygga bilar och vara med i ett gäng
Vad har du som mål att uppnå på Unive? fetta bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår.
Vad är ditt namn i verkligheten? simon
Vad är ditt discord namn? zimon#7739
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdullah Muhammed han är 21 år gammal och är från Somalia. han är inte den vassaste kniven i lådan.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli mekaniker och förmodligen känna mer pengar som mekaniker än reporter. med dom pengarna kan man köpa snygga bilar och när dom går sönder kan man enkelt fixa den.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla mina kompisar spelar det och det är kull när man har börjat spelat lite
Hur hittade du Unive? mina kompisar vissa det till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? få snygga bilar och vara med i ett gäng
Vad har du som mål att uppnå på Unive? fetta bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår.