Nekad abdulla muhamed | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdullah m

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095736480/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? zimon#7739

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Berätta om din karaktär. han heter Abdullah Muhammed han är från Somalia men har bort i Sverige 3 år så han kan inte jätte bra svenska. han har Supreme mössa för att täcka hans stora panna som han blir mobbad för. han är fattig så han har fejk Adidas och Supreme. han har också en fejk silver kedja. han är lite aggressive och han vill lära sig att köra bil för just nu kör han bil dåligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem så jag kan bli meckare. med meckare kommer man få mer lön än reporter om man jobbar hårt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla mina kompisar spelar det och det är kull när man har börjat spelat lite

Hur hittade du Unive? mina kompisar vissa det till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? med mitt rollspel vill jag uppnå att känna många personer i unive bli kompisar med dom så jag kan få discount.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill få mycket pengar vilket man kan få om man meckar med dom pengarna vill jag köpa många bilar och köra mina kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka