Nekad Abdulla Karim | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdulla Karim

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
8
Användarnamn: Abdulla Karim

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Ebbe

Hur gammal är du? IRL: 15
IG: 22

Hur många timmar har du på Fivem? runt 140 på detta konto tror jag men har haft ett annat konto också

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag är efaren inom jobbet. var efaren mekonom i en månad sen när nya chefen kom så sparkade han alla. jag är trevlig o snäll och bra på att prata i scenarion. lätt o lära mig skulle jag säga. förstår helt enkelt det mesta inom mekonomen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat som efaren mekaniker där i typ en månad innnan

Berskiv din karaktär? Jag heter Abdulla och är 22 år gammal. kommer från syrien men pratar flytande svenska. lättlärd, snäll och trevlig. har stort intresse för bilar. vaken minst 3 timmar om dagen och brukar vara vaken mycket på natten. på helger cirka 5-10 timmar om inte upptagen

Hur ofta kommer du vara inne? 5-10 timmar på helger om inte upptagen och 3-6 på vardagar om inte upptagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep när jag var hans chef så var han den bästa jag hade du vet vem jag är bror//Oliver ingame
tack bror <3 men någon annan fick det, men förhoppningsvis så får jag det nästa gång :)

Din ansökan har Nekats.
Då vi har gått vidare med någon annan

Tråd låst och flyttad

Tillbaka