Accepterad Abdulla Karim | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulla Karim

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
8
Användarnamn: Abdulla Karim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198832387138/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Melux

Vad är din discord tagg? Melux#4945

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pga powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de tycker inte det är mänskligt att bli skjuten i axeln och ställa sig upp efter att ha legat nere i 30 sekunder och skjuta med andra armen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade skottlossning mot kinabolaget och jag blev skjuten så jag rpade att jag blev skjuten i axeln och la mig ner i 30 sec. de valde att inte skjuta mig efter de sköt mig i axeln vilket är deras val så de lämnar mig och söker igenom en kompis. jag är ju fortfarande vid liv så jag rpa att jag tar upp pistolen och skjuter mot dom för det var det jag skulle gjort irl pga att annars hade jag varit 100% död för då skulle de dödat mig helt när de kom fram till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det kan inte vara en felaktig ban för staffsen gjorde det medvetet av en andledning. de tyckte det var omänskligt fast enligt mig då så tycker jag att det kanske va lite grovt att banna då jag själv har sett t.ex polisens bodycams när de blir skjutna i axeln med en shotgun och reser sig och skjuter tillbaka. sådana scenarion händer ganska många gånger i verkligheten men som sagt, det är inte jag som ska tycka om något är mänskligt eller omännskligt utan det är staff så jag säger inte emot utan är det fel så är det. en sak är säker jag kommer aldrig skjuta tillbaka efter jag har blivit skjuten inte ens när jag blir skjuten i foten :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för rdm en gång för jag hade bråk utan att prata ingame (vi pratade i dc och hade bråk där) om jag ska vara ärlig så vet jag inte vrf jag gjorde så men jag har iaf lärt mig från det. jag blev bannad för powergaming också en gång för jag körde in i ett träd och låg bara ner i 30 sec utan att ringa räddningstjänst. den sista var sunt förnuft för jag var i en skatpark med en moppe så jag fick 1 dag ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? legat kvar och inte försöka rädda mitt egna liv och låta dom döda mig efter de har sökt igenom min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte röra mig efter blivit skjuten en gång oavsett var den träffar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka