Accepterad abdull | Medlem ansökning [Lurvorx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdull

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? idk

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: zion, radakovic, 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, nyfiken, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, zion radakovic, växte upp i en småstad där han snabbt lärde sig att ta ansvar efter att hans far försvann ur bilden. Han började jobba tidigt inom olika hantverksyrken och har en bakgrund som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en ärlig kille som gör det som krävs för att både jag och andra ska få en bra upplevelse och även så att mer folk ska få vara med i scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag medvetet förlorar för att andra ska ha det roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp att man ska värna för sitt liv och att man inte leker cool när man har en pistol mot huvudet till exempel. Och Rdm vilket innebär att du inte får slå eller skada någon utan bakomliggande andledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de blir bra så

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
-Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
-Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Min karaktär, Zion Radakovic, växte upp i en liten stad där livet ofta var tufft och krävde att man snabbt klara sig själv. Redan som barn fick han ta mycket ansvar, särskilt efter att hans far plötsligt försvann ur familjens liv. Hans mamma var ensam för att försörja familjen, vilket tvingade Zion att växa upp snabbt och hjälpa till så gott han kunde. Han började arbeta extra redan i tonåren, främst inom olika bil firmor. Han visade tidigt en fallenhet för praktiska arbeten, särskilt inom bilmekanik. Med tiden utvecklade han både teknisk skicklighet och ett rykte som pålitlig och arbetsam. Hans bakgrund som bilmekaniker gav honom mer än bara ett jobb, det gav honom färdigheter för livet ut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka