Accepterad Abdull Karim | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdull Karim

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eliasownsyou#8613

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Abdull Karim, 23 år gammal. Han kom efter jätte mycket i skolan så när han återvände till skolan så var han tvungen att gå om fyra klasser så han började i årskurs 5 & började om på nytt tillslut så gick han ut 9an med helt okej betyg sedan så valde han linjen polis på gymnasiet så sen så blev han klar på gymnasiet men när han gick ut gymnasiet så gick det inte som planerat utan han slutade upp i en situation där han blev arbetslös och kriminell. Han var erfaren om polisens jobb så han blev en stor kriminell som visste mycket om dom och hur man hanterar situation inom polis yrket. Abdull kände att lite extra pengar skulle inte skada så han rörde sig dit, och när han va där och skulle lägga ner väskan blev han påhoppad av 3 maskerade män. Sekunden Abdull låg där blodig och blev sparkad på trodde han att det va över. Men efter 1,5 timme tyckte Ayo att nått inte stämde, så lång tid tar det ej att lämna väskan och komma hem igen. Så Ayo bestämde sig för att ta sig det, och när han kom dit såg han Abdull helt blodig på marken tills sen en ambulans hittade han på marken....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill låsa upp Social RP hos alla. Att t.ex. när man ska ta ett ID kort inte bara går dit trycker på E och går därifrån. Istället så kan man tillkalla en polis som kan hjälpa dig. Kommer även att göra så servern blir mindre lalligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska behöva vinna senarion för att ha roligt och att man ska låta dom andra parterna också vinna lite då och då

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här tidigare med vänner och min bror

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka