Accepterad Abduldingel1234 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.driftaren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? yeahaight_2121

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta mohamed och han är en föredetta kriminel som nyss flyttade in i staden unive där han är ute efter att tjäna pängar svart. Mohamed är 19 år gammal och är intreserad i fotboll. Han är en ganska känslolös person som inte bryr sig om så mycket. Han har tidigare varit grovt kriminel i tidigare städer och nu så är han ute efter att käna pängar svart i unive med sina vänner.

UPVÄXT
Han växte up i en förort där han inte tog skolan på alvar och börja tidigt med kriminella saker då han gick med i gäng i tidig ålder. Båda mohameds föräldrar dog i tidig ålder då han fick på på fosterhem i många år. Det ändå mohamed tyckte om i sin barndom var fotboll som han brukade spela med sina kompisar. Han blev redan sjuten för första gången när han var 15 och skulle sälja drågor då han blev sjuten av ett gäng. Han har även suttit inne många gånger i fängelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycke därför jag har tidigare erfarenhet med fivem där jag ca 750 timmar på spelet. Jag har även haft egna servrar och varit admins tidigare och har även varit polis och kriminell på flera. Jag har och så bra koll på hur man hanterar scenarion på bra sätt så rpn blir bra för alla. Jag kan även reglerna bra och vet hur man rpear som olika typer av karaktärer. Jag vill även att rpen blir bra för alla så inte bara för mig. Jag spelar och så väldigt seriöst och lallar inte runt. Och jag hoppas att jag kan bidra till en bra rp för alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man får det att bli ett bra scenario där inte bara en själv kan vinna så att det blir kul för alla och att rpn blir bra och att även inte att spela för makt och pengar. Jag bryr mig även väldigt mycket om rpn så jag vill att det ska bli kul men även seriöst där det inte blir massor med lall.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive för länge sedan och även lite när den hette multistaden. Jag känner även igen den för jag har kompisar som spelar på den.
1691089365043.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka