Nekad Abduldingel1234 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.driftaren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? yeahaight_2121

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På sistonde har jag varit aktiv flera timmar per dag. Jag har varit inne ca 3-8 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca någon månad. har varit medlem på unive tidigare men valde att sluta rpa.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1140820363358519397/1147305290522427423/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla rpen seriös så att det blir kul för alla parter. Och är man sv så representerar man unive och gör man ett bra jobb så kan man förbätra och bygga upp ett roligare rp för alla.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill kunna förbättra rpen på servern genom att hålla den seriös. även att jag ser att det ibland behövs mer hjälp på servern och jag tror att jag kan hjälpa till. jag tycker även det är kul att vara sv då jag har tidigare erfarenheter som staff och server ägare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag ser ibland vissa gäng som får mer makt genom att dem har folk som abusar då dem kan tex ressa sig i scenarion och abusa på andra sätt som att ha toggle id på i ett scenario genom att kunna vinna ett scenario på det.

Nekad. Utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har."

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka