Accepterad Abdulah Rasim | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulah Rasim

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198418763790/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Dank Memer#0973

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Abdulah Rasim. Han är 19 bast och fyller år den 4 juni Han är född i Pakistan men det blev krig där så han flydde till Sverige. Vilket inte blev så bra. Han bor på gatorna men han försöker en dag att bli en gängmedlem för att han vill känna snabba pengar. Han älskar snabba bilar och kan också tänka sig att bli polis om inte gängmedlem funkar som han hoppas.
Han gillar att ha många personer runt sig eftersom att han är väldigt social men det kan leda till problem ibland efter som han har väldigt grov ADHD och blir lätt upphetsad. Han har en riktigt bra vän här i Sverige som heter Mehmet. Han har också haft en jobbig uppväxt då han blev slaggen och misshandlad som barn och han vet inte var hans föräldrar men han tror att dom är döda och gillar inte att tänka på dom eftersom det bara drar upp dåliga minnen. Han har också en bror som heter Abdi och dom är väldigt nära då dom växte upp ensamma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill ha mycket mer seriös rp samtidigt som jag vill ha roligt och denna servern kommer ge mig mycket av båda och jag vill också försöka bidra med så seriös rp som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till att servern kommer bli mer seriös från mina senario som jag kommer att hamna i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med det är att man ej ska bara spela för att vinna scenario, man ska kunna förlora och vinna scenario. Man spelar inte bara för att det ska vara belönande

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade och det såg roligt ut så jag började köra också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka