Accepterad abdulaaaaaa | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer

Icke Medlem
Meddelanden
539
Reaction score
34
Användarnamn: abdulaaaaaa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Oliwer0077700/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Oliwer

Vad är din discord tagg? Oliwer#0394

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi var och skulle hitta min kommpis alltså min gäng medlem som hade blivit kidnappad och då så var vi utanför och sköt mot dem för min kompis såg att det var dem sen så kom dem ut och då sköt vi mot dem men då kom dem med machete och kniv och döda magick mike som han heter och då tog jag upp han och bärde på han i 20 sec typ och därför banna dem mig tror jag iaf.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Våran kommpis blev kidnappad och då sa min kommpis att han trodde det var shottaz och då trodde magick mike att han viste var deras gänghus var så vi åkte dit och kolla och så såg vi dem så mina kommpisar började skotta mot dem och då sprang dem in och gömde sig och när dem kom ut så sköt vi mot dem och då tog dem upp mashet och kniv och då döda dem magick mike så jag tog upp han i famnen och lät han va i mitt knä typ och då åkte vi typ 100 meter och sen var scenariot slut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag borde skrivit /me lägger han i passagear sättet men var jätte stressad och en grabb sprang mot bilen och då åkte jag så det var mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. slogs på greenzone och dem andra gångerna kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skriva /me eller låtit min kompis köra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag hade kunnat försöka tänka efter även fast jag e stressad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka