Accepterad abdulaaaaaa | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer

Icke Medlem
Meddelanden
539
Reaction score
34
Användarnamn: abdulaaaaaa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Oliwer0077700/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Oliwer

Vad är din discord tagg? Oliwer#0394

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm,lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var vid torget garaget och hade min tuctuc och åkte med ett barn som heter danne och sen så möte vi på ett kaxig grabb vid andra sidan av torget garaget och då va han kaxig mot danne och min karaktär gör vad som helst för att danne ska må bra och sen hoppa jag ut ur min tuctuc och sa kom då och då så hoppade han in i min tuctuc och körde iväg med danne sen så stannade han och då sprang jag ditt och jag sa hoppa ut ur min tuctuc och samtidigt såg jag en grabb som jag vet har pistol och då sprang jag till han och då fråga jag han om han kunde hjälpa mig och då kom han som hade tagit min tuctuc för han blev rädd och då slog jag till han och han bara kom rakt efter mig och då kom 2 andra och började slå mig och danne sen så slog jag mort dem två och dem fick in tre slag på mig typ men jag sa lågt aajj och fortsatte slåss sen dog jag efter 1 slag till och då var scenariot slut. Jag tror jag blev bannad för jag inte rpa skadad efter dem tre slagen och det var mitt i på en väg mellan sjukhuset och torget garaget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min lilla grabb danne skulle ha lite roligt och träffa några sen så mötte vi på en grabb som var jätte kaxig mot danne så jag sa ge fan i danne så jag hoppade ut ur min lilla tuctuc och så så tog han min tuctuc och körde iväg med danne men så stannade han en liten bit bort så då sprang jag dit och sa hoppa ut ur min bil/tuctuc och samtidigt så såg jag en grabb med pistol så jag sprang till han och frågade om han kunde hjälpa mig med den killen och samtidigt så kommer han springande och då slog jag till han och sprang iväg sen så kom dem bakifrån och slog mig och då slog jag tillbaka sen så döda dem mig och danne och sen var det färdigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte jag gjorde fel för jag såg att det var en mod som specca eftersom jag har toggleid men jag vet att man inte ska utgå ifrån det men så jag fattade inte att jag gjorde fel för det trodde inte jag då men sen så fick jag svar på frågan och fattade att jag hade gjort lite fel men tyckte ändå jag rpa på det fast hade kunnat göra bättre absolut!!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. slogs på greenzone och blev bannad för powergaming 2 gånger det är dem gångerna jag kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle rpa bättre och inte slagit dem .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag !!!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka