Accepterad abdulaaaaaa | Ban överklagan [Joohn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer

Icke Medlem
Meddelanden
539
Reaction score
34
Användarnamn: abdulaaaaaa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037510003/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bandie11

Vad är din discord tagg? cLiPz_OLLI#0394

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev /tar på mig mig kläder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i 2 sek sen så kom det en grabb och kidnappade mig vid marja lisa som enligt mig va gz för hade bivit bannad på den platsen innan för att jag hade slagits där innan och sen sa han inget när jag prata med han så åkte han till ett ställe som en helekopter kom till utan att han hade snackat med nån i mobil sen så åker dem upp på ett hustack och skriver tar av kläderna och då skrev jag tar på mig kläderna och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker det var felaktigt att jag blev permabannad för att jag skriver tar på mig kläderna så tycker jag e lite väll överdrivet

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla kmr bara ihåg två och en var att jag slogs på gz fast nu var det tydligen inte gz och den andra var att jag blev bannad för en grabb sa att han skulle starta om sin hjärna och då tog dem fel person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte tagit på mig kläderna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får ta på sig kläderna när ngn kidnappar/robbar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka