Accepterad Abdula Reza | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdula Reza

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arwin

Vad är ditt discord namn? arwin.ir

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Abdula Reza var en ung man från Iran, bara 24 år gammal men redan uppslukad av en värld som han aldrig trodde att han skulle vara en del av. Han hade kommit till Los Santos med stora drömmar och förhoppningar om ett bättre liv, men livets hårda verklighet hade snabbt kastat honom in i en mörkare värld. I början var det småsaker, småstölder och snabba pengar som lockade honom. Men snart nog hade han förlorat sig själv i den snabba rytm av stadens undre värld. Han blev en del av en kriminell grupp, lockad av de löften om makt och rikedom som de erbjöd. Mohammad Reza visste att det var farligt, men han kunde inte motstå lockelsen av pengar och status. Han började delta i allt farligare brott, från droghandel till rån och utpressning. Varje steg han tog in i den kriminella världen tog honom längre ifrån den man han en gång hade varit. Men trots allt visste Mohammad Reza att han hade gått för långt för att kunna vända tillbaka. Han var fast i en spiral av våld och förräderi, och han visste att det bara var en tidsfråga innan allt skulle komma att sluta i tragedi. Men ändå fortsatte han, driven av en blandning av girighet och rädsla för att förlora allt han hade kämpat för att uppnå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rpa med mina vänner men ska mest gå för att rpa med andra människor för att kunna göra det mycket roligare för att jag inte är bara med mina vänner 24/7.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om till exempel jag blir rånad och istället för att jag ska ta upp mina händer så han kan ta min glock eller allt som jag har så tar jag ut min vapen och skjuter honom. Istället så ska jag göra det han säger och bara ta upp mina händer. då så blir det att motpartenen vinner scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FearRp: Att du inte värnar om ditt liv. Till exempel om någon försöker råna diig så istället för att ta upp dina händer så säger du att du vill dö istället för att bli rånad. RDM: Det betyder att du går runt och bara skjuter människor utan en bra anledning och VDM är typ samma sak men istället så kör du opå människor utan en bra anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på vation och penguin och jag va staff i vation.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ha en trevlig dag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka