Nekad Abdul ladin | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul ladin

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? .Tankz

Ange ditt födelsedatum 17 December 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar var inne 2 timmar på vardagar och på helger så är jag inne runt 3-6 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? över ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad en gång file:///C:/Users/Admin/Pictures/Camera%20Roll/Screenshot%202023-05-19%20030841.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som huvuduppgift att övervaka och övervaka servermiljön för att säkerställa att den fungerar smidigt och utan fel. Här är några specifika uppgifter som en servervakt normalt utför. Tar bort bilar som är på vägen och stör allmänheten. Kickar folk om de gör lalliga saker eller informerar helper om någon Power gamar eller andra regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gilar att spela på servern och jag vill att det ska vara ordning och reda för att alla ska ha en bra tid på Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan förekomma genom att man t.ex revivar sig själv eller någon annan för att vinna ett scenario eller att inte förlorra sinna saker. Servervakt abuse kan vara att man kickar folk som inte har gjort fel men man gillar bara inte dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka