Nekad Abdul Aziz MuhammadTareek | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198234157960/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emiljano

Vad är ditt discord namn? emiliano25#2359

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 1997

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdul Aziz MuhammadTareek och 25 är gammal född i sverige uppvuxen i Rinkeby. som liten var han ganska populär i skolan och i fotbolls laget. han slutade med fotboll när han var 18. Abdul Aziz MuhammadTareek gick Barn och Fritid på gymnasiet och hamnade med fel personer så han slutade gymnasiet efter 2 år. när han var 18 gick han med i ett gäng och dar efter började allt. han tyckte att det var en skön känsla bra pengar så han borjade göra små rån sälja knark å sånt som därefter blev nåt större. nu försöker han att tänka bort sitt gamla liv men de kommer att bli svårt. han kanske tänker borga i polisen eller fortsätta men kriminella saker. men om de kommer non med ett dunder erbjudande kommer han förmodligen säga ja.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag borde få bli medlem på Unive eftersom att jag har väldigt mycket erfarenhet inom spelet och rollspelande. Jag känner att jag kommer kunna bidra med många roliga RP scenarion för både mig samt andra spelare. Men också kunna bidra med allmänt social RP och helt enkelt vara med och bygga på en bra server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra mycket Större och mer välplanerade RP scenarion, sociala aspekten av det hela, såsom exempelvis att lära känna människor, prata, skoja skäma osv och helt enkelt bidra så att alla på servern kan ha det roligt när dom spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela på ett sådant sätt där man inte gör allt i sin makt för att vinna om det innebär att man förstör rollspelandet för andra. Att man spelar på ett sådant sätt så det kan vara möjligt för alla på servern att ha roligt medan de kör.

Hur hittade du Unive? Gick runt i server listan och såg att servern hade många spelare. Gick in o testa och gillade det jag såg.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka