Accepterad Abdul Aziz hussein | Ban överklagan [Retardens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul Aziz hussein

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968111273

Ditt Hex-ID: 11000013c1280a9 (Hex)

Vad är din discord tagg? Iraqi man#8376

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag tror att det var en felaktig ban då jag och min kompis rollspelare som man skulle. tillome när vi krockade så gjorde jag som att min arm gjorde ont

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var i torget när det kommer en man som ville ha skjuts och då kör min kompis bilen. Vi åker runt och när vi släppte av honom så verkade det som att min kompis krascha med en hidden barriär när vi skulle ut från parkeringen så då trodde vi det var en bug så vi körde 3 sek efter blev båda bannade men det finns ingen anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det var en felaktig ban då vi rollspelade som man skulle och gjorde inget fel. Vi spelade inte om makt och pengar. den där killen som vi skjutsa frågade oss tillome om man kunde köpa knark men vi sa vi inte håller på och att de är olagligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på den första bannen så skulle jag och en vän råna någon utan masker då vi inte visste att man skulle ha masker och vara whitelisted. Den andra vet jag inte Och på den tredje var rdm. Jag har lärt mig av mina bans att rollspela hela tiden och hålla mig vid reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att säga till min kompis att inte köra runt då han skulle möta upp en annan kompis innan vi skulle skjutsa mannen. Men tillome det är inte pwrgaming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara försiktig med att skjutsa folk och inte köra runt annars vet jag inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka