Nekad Abdul Aziz hussein | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul Aziz hussein

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968111273

Ditt Hex-ID: Black_bald_dude

Vad är din discord tagg? Iraqi man#8376

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade slå någon när jag skulle sikta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var ute och letade efter någon skuts till ica när det kom en gammal kvinna som skojade och då skojade vi tillbaka när jag senare skulle sikta och se och jag då råkade slå henne . efter det blev jag bannad utan någon konfrontation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig enl9gt mig då jag endast råkade och jag ville verkligen inte bli bannad då jag blev oskyldigt bannad för 2 månader sedan och jag var riktigt glad på att få köra igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var att jag och en vän ville råna en kille men vi visste inte att man måste va wl för att görs det
och andr vet jag inte då jag bara blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fösöka sikta men somsagt så råkade jag fatfingra mig och slå. verkligen inte meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sikta för astt kolla närmre på incidenter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka